U modernom i obnovljenom dijelu King Crossa, posjetitelji mogu pronaći široku ponudu i izvrstan izbor novih i preuređenih trgovina, uključujući Müller i Sinsay, koji osnažuju segment mode i ljepote. Također, King Cross jača i svoju konkurentnost u sportskom segmentu s potpuno novim brendom R-GOL, koji je na hrvatskom tržištu svoju prvu trgovinu ekskluzivno otvorio u King Crossu. Uz to, svoja vrata otvorio je i Polleo Sport, vodeći lanac u segmentu fitness opreme i sportske suplementacije.
King Cross donosi i osvježenu ponudu omiljenih brendova Sport Vision i Pepco, koji se sada nalaze na novim, još prostranijim lokacijama, dok su redizajnirani Decathlon koji je najmodernija i najveća sportska trgovina u Hrvatskoj te Harvey Norman ostali na svojim poznatim pozicijama, ali s moderniziranim izgledom i još širim asortimanom.
“Otvorenje novog dijela King Crossa za nas je izuzetno važan događaj. Zahvaljujući investiciji u modernizaciju prostora i proširenje ponude, posjetiteljima nudimo još bolji shopping, jedinstven skup brendova, čime stvaramo nove trendove. Novootvorene trgovine poznatih svjetskih brendova i redizajnirani prostor centra donosi potpuno novo iskustvo kupovine. Nastavak rekonstrukcije King Crossa donijet će brojne nove trgovine, atraktivne sadržaje i nova iznenađenja.”, istaknula je Maja Medunović, Centar Manager King Crossa.
Kako bi posjetiteljima omogućio još ugodniju kupovinu, King Cross je otvorio nove ulaze u centar, osiguravajući lakši pristup svim trgovinama. Korisnicima je na raspolaganju i besplatno parkiranje na obnovljenom dijelu parkirališta koje je zahvaljujući boljim prometnim rješenjima pristupačnije i zadovoljava najsuvremenije standarde.